آخرین مطالب

مشتری مداری حلقه مفقوده مناسبات در بخش های خدماتی

لزوم جذب کارکنان مشتری مدار در بخش های خدماتی فرهنگی - اقتصادی - اجتماعی - خوزستان - صدای مردم

لزوم جذب کارکنان مشتری مدار در بخش های خدماتی

  بزرگنمایی:

صدای مخاطب /

لزوم جذب کارکنان مشتری مدار در بخش های خدماتی

براستی که مشتری مداری حلقه مفقوده مناسبات در بخش های مختلف جامعه از کسب و کار و تجارت و اقتصاد و حتی اخلاق است که پایمال شدن کرامت انسانی مشتریان را بدنبال دارد .

به این ماجرا که توسط یک تن از مخاطبان این رسانه طرح گردیده دقت فرمایید .

در تاریخ سه شنبه 8 دی ماه  حدود ساعت 20شب درداروخانه ....واقع در ساختمان ..... شاهد برخورد توام با بی صبری و پرخاشگری متصدی تحویل دارو با مشتریان بودم .

یکی از مشتریان  زن جوانی که  بچه ای در بغل داشت. این زن چندین بارسوالاتش از سوی این متصدی با بدزبانی و بیحوصلگی پاسخ داده می شد . داروهای این خانم که آماده شد متصدی بدون اینکه مبلغ را به ایشان بگوید کارت را کشید قیمت داروها در حدود 800هزارتومن بود .آن خانم متوجه شد یک قلم داروی او بدلیل اینکه جزداروهای تقویتی بود گران است ، لذا مجبور شد آن دارو و یک داروی دیگررا به متصدی برگشت بدهد. متصدی با تندی به آن بانو گفت که دیگر کارت کشیده وچون پول هنوز به حساب داروخانه  نرفته لذا جهت دریافت  پولِ داروهای برگشتی خود فردا مراجعه کند ، واین درحالی بود که  موجودی کارت این زن کم و نوبت ویزیت دیگری نیز داشت که باید خود را به آنجا می رساند .. ،زن مستاصل بود و نمیدانست چه بگوید و شدیدا به  مابقی پولش نیازمند بود.

متاسفانه وقتی به متصدی هم بخاطر معطل نمودن آن بانو و هم راه نینداختن کارش اعتراض شد با پرخاش خطاب به خانمی که اعتراض کرد گفت تو وکیلش هستید ؟ و حرف هایی از این دست و حتی به حرف آن خانم که قصد داشت تا در ازای دریافت داروهای خود پول نقد دهد تا کار آن بانوی بچه به بغل راه بیفتد وفقی نمی نهاد و باز پرخاشگری می کرد

جای سوال اینجاست که آیا در داروخانه ای به آن بزرگی با مشتریان فراوان وجه نقدی در حدود 250هزار تومان موجود نبود تا کار این خانم آن هم در آن وقت شب راه بیفتد، که خودش را باید به شهرشان که از توابع دزفول بود برساند

 جالب بود که دکتراین داروخانه نیز بدون کوچکترین همدردی با آن بانو و یا ساکت کردن متصدی خود کار خودشان را توجیه می کردند .

واقعا تا کی باید ما شاهد رفتارهایی از این دست البته در اکثر بخش های خدماتی و این حجم زیاد از بداخلاقی ها و عدم رعایت حرمت مشتری و عدم رسیدگی درست و محترمانه با مشتری باشیم ؟

تا چه زمان کرامت انسانی مردم باید پایمال شود ؟ وچگونه است که خدمات دهی به مردم و مشتری مداری فقط و فقط لق لقه ی زبان مسئولین است و در این مورد بخش های خدماتی را ملزم به رعایت حق و حقوق مردم نمی کنند ؟

 چرا  باید درمکانی که  خدمات با آرامش و صبوری ارائه شود چنین رفتارهایی انجام بگیرد ؟

نام داروخانه ومکان آن نزد این رسانه محفوظ است

امید می رود که مسئولین مربوطه در این رابطه تذکرات و پیگیری های لازم را دنبال فرمایند.

دزفول/ مریم . م

.........................................................

جلوگیری از حضور متکدیان در آرامستان ها

باسلام خدمت مدیر مسئول و خبرنگاران پایگاه خبری صبح ملت

باتشکر از اطلاع رسانی های به موقع شما عزیزان خواهشمند است از طریق مراجع مربوط نسبت به جمع آوری متکدیان دوره گردی که در عصرهای پنج شنبه در آرامستان شهیدآباد به صورت تیمی در مراسمات برگزار شده  حضورمی یابند و موجب مزاحمت مردم و مراسمات منعقد شده می گردند اقداماتی صورت پذیرید.

حضور این متکدیان دوره گرد که در اصطلاح  کولی خطاب می شوند زیبنده آرامستان و مزار شهدای عزیز و خانواده های آنان نیست.

خواهشمند است جهت رسیدگی به گوش مسولان ذی ربط اطلاع رسانی کنید.

مخاطب : دزفول / آقای  ع .الف

...............................................

سرنوشت موقوفات به سبزقبا

حدود 8 سال پیش در پی نذری که داشتم تابلوی بزرگ مزین به قالیچه ای که تصویر مکه ی مکرمه ومدینه ی منوره بر آن نقش بسته بود را به آستانه ی محمدبن موسی الکظم آقا سبزقبا به منظور نصب در محل رواق آقا هدیه نمودم .

در حال حاضر 8 سال از این قضیه می گذرد وهربار که جهت پیگیری عدم اجرای نذرم  مراجعه می کنم، هیچکس پاسخگو نمی باشد،و مسئولین این امر دائم مسئله را به یکدیگر پاس داده و یا کلا اظهار بی اطلاعی می کنند ، ویا عنوان می نمایند ما در آن زمان مسئولیتی نداشته ایم .با این که زمان اهدا بسیاراستقبال کرده و در دفتری یادداشت نمودند.

سوال بنده این است مگرموقوفات و اهدایی ها به این آستان درمالکیتِ شخصی افراد است که با تغییرمسئولی موقوفات منقولی بمانند این گم وگور شود. ومگر این موقوفات با سند و مدرک ثبت و شماره گذاری نمی شوند .

مخاطب : بانو ت . ب / دزفول

خواهشمند است جهت رسیدگی به گوش مسولان ذی ربط اطلاع رسانی کنید.

..................................................................

تاکسی تلفنی ها و عدم پاسخگویی درست

متاسفانه برخی از پرسنل مرکز پاسخگویی تاکسی تلفنی شهری  برخورد مناسب و محترمانه ای با مشتری های خود ندارند و ضمن این که در پاسخگویی بسیارشتابگرهستند بلکه متانت لازم را برای گوش دادن سخنان و درخواست های مشتری ها را ندارند و در حین گفتگوی مسافر گوشی را بلافاصله قطع می کنند. 

خواهشمند است جهت رسیدگی به گوش مسولان ذی ربط اطلاع رسانی کنید.

مخاطب : آذر /ح  از دزفول

 

ویرایش و تنظیم / مریم مفتوح


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

تا رفع ‌نواقص؛ سمند و تیبا شماره گذاری نمی شوند

پلمب 57 انبار احتکار کالاهای اساسی طی 48 ساعت

کشف 7 هزار میلیارد تومان کالاهای استراتژیک کشور توسط وزارت اطلاعات

سال گذشته 61 نوزاد در نزدیکی شیرخوارگاه‌ها «رها» شدند

"مقصران ریزش متروپل" از نگاه رئیس کمیسیون عمران مجلس

هفت کوچه بررسی می کند،جایگاه و نقش زبان های قومی و محلی در فرهنگ مردم

پخش و بررسی تصنیف توشه عمر با صدای استاد بنان در رادیو فرهنگ

اسامی 21 برگزیده جشنواره ادبی رسول آفتاب با درخشش نویسنده دزفولی به پایان رسید

بخشی از کتاب مدیریت نرم ریاست آسان 3

کسب رتبه اول حفظ قران کریم استان یزد توسط جوانی از شهرستان کرخه

یادادشت ساناز بهمنی درباره حادثه آبادان و دردهای ناگفته

از شما هم آبی گرم نخواهد شد!

مردم حاضرند یک ریال نگیرند و قیمت ها مثل قبل باشد

ایران در روابط با عربستان سعودی «پیشرفت کم اما خوب» داشته است

ترکیه نیروهای خود در شمال و شمال غرب سوریه را تقویت می‌کند

تعداد جانباختگان متروپل به 24 نفر افزایش یافت

دلیل لغو بازی ایران با کاندا مشخص شد

زلنسکی: برای پایان دادن به جنگ روسیه، امتیاز ارضی نمی‌دهیم

پوتین: در صورت لغو تحریم‌ها، برای غلبه بر بحران غذایی کمک می‌کنیم

نمایشگاه کتاب در هندیجان در حال برپایی است

چهار موکب در محل حادثه متروپل آبادان مستقر شد

دعوت از وزیر فرهنگ و رسانه جمهوری صربستان برای حضور در جشنواره فیلم فجر

تعدادی از امدادگران در محل آواربرداری متروپل مصدوم شدند

افزایش آمار فوت‌شدگان حادثه متروپل آبادان / آمار دقیقی از افراد گرفتار زیر آوار نداریم

مدیر ساختمان «متروپل»کشته شده یا فرار کرده است؟

یونان محموله نفتی توقیف شده ایران را به آمریکا تحویل می‌دهد

پلمب 42 واحد صنفی متخلف در دزفول ​

نماینده دائم ایران در سازمان ملل کمک‌های بشردوستانه نباید تحت هیچ شرایطی سیاسی شود

برگزاری اولین همایش منطقه ای شعر پایداری و ایثار در هندیجان

در کنفرانس خبری سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا مطرح شد رویکرد قهری‌ علیه ایران در عین مصر بودن برای‌ بازگشت به برجام

آغاز حمایت‌ روانی از بازماندگان متروپل / مصدومیت تعدادی از امدادگران در محل آواربرداری

آیین رونمایی از کتاب کودک و نوجوان" پوتین عمو سرباز" به مناسبت چهارخرداد برگزار شد

دلم یک مرگ آرام و بدون درد می خواهد

پنجشنبه در خوزستان عزای عمومی اعلام شد

میزان احتمال لو رفتن سوالات کنکور/ شناسایی عوامل نفوذی در کنکور سراسری

پخش زنده اختتامیه نخستین جشنواره مستند رادیویی از شبکه رادیویی فرهنگ

«آبله میمونی» هنوز به ایران نرسیده است

اسماعیل جلیلی نماینده سابق مجلس : حادثه متروپل آبادان نماد رانت، نفوذ و بی لیاقتی ست

بزرگ‌ترین پروژه خراسان بزرگ در گلبهار در حال انجام است

متروپل "پزشکی" نبود / «مطب» در مجتمع‌های اداری-تجاری قانونی است

ماموریت به سازمان محیط زیست و وزارت خارجه برای رفع مشکل آلودگی هوا

رییس جمعیت هلال احمر اعلام کرد: آخرین وضعیت عملیات امدادی در «متروپل» / استفاده از تجهیزات به‌روز نجات

رهبر انقلاب در دیدار اعضای ستاد کنگره بزرگداشت چهار هزار شهید روحانی: مخاطب اول در هر یک از عرصه‌های جهاد و دعوت به خیر روحانیت است

خدمات درمانی دوران دفاع مقدس در دزفول ستودنی است

کشته شدن 21 کودک در تیراندازی مرگبار در دبستان تگزاس/ پرچم‌ها در آمریکا نیمه افراشته شد

حواشی حضور سیدجواد هاشمی در حادثه متروپل آبادان

ماموریت به سازمان محیط زیست و وزارت خارجه برای رفع مشکل آلودگی هوا

تعداد جانباختگان حادثه آبادان به 14 تن رسید

به آبادان تسلیت نگویید

جبلی به دانشگاه صنعتی شریف رفت/شعار بازگشت فردوسی‌پور