بزرگنمایی:
اتفاقی در ژاپن که برای ما خیلی عجیب است!
یک شرکت ژاپنی به دلیل افزایش 0.087 دلاری محصولاتش بعد از 25 سال، از مردم رسماً عذرخواهی کرد.
یک شرکت ژاپنی که پس از 25 سال مجبور شد برای اولین بار قیمت محصولات خود را 10 ین (حدود دو هزار و 600 تومان) گران کند با انتشار آگهی رسماً از مردم عذرخواهی کرد.
در این ویدئو که در رسانههای عربی هم منتشر شده، شرکت بطرز مبتکرانهای احساس ناراحتی خود را نسبت به این افزایش اجباری و تاثیرات آن بر مصرفکنندگان ابراز کرد.
شرکت نام این تیزرِ حدوداً یکدقیقهای را «آگهی غمگین» گذاشته و در آن مساله افزایش قیمت را اعلام و بابتش عذرخواهی کرده است.
در این آگهی کارمندان شرکت بابت افزایش قیمت رسماً از مصرفکنندگان عذرخواهی میکنند.