رندسازی روشی هوشمند در «تجارت و تولید ثروت» است که به واسطه آن محصولات یک سازمان را متمایز از دیگر محصولات مشابه کرده و جایگاهی ویژه برای خود، در بین مشتریان و سایر ذینفعان ایجاد می کند. رعایت بسیاری از شاخص ها و استانداردهای ساخت در تولید محصولات و کالاهای مختلف، نقش مهمی در ارتقاء کیفی محصولات داشته و منجر به یافتن بازارهای صادراتی و توسعه آن و تخصیص سهم بیشتری از تجارت جهانی و ارتقای زنجیره تولید ارزش در بخش های مختلف می شود. در حقیقت «برندسازی» حاصل رشد کیفی محصولات با استفاده از دانش و تکنولوژی نوین است و ذهنیت مثبتی را در بین مخاطبین ایجاد می کند
-
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱:۴۴
-
۱۷۹ بازدید