• صفحه اصلی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • ورزشی
  • فیلم سینما
  • تئاترو نمایش
  • جهان
Menu
  • صفحه اصلی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • ورزشی
  • فیلم سینما
  • تئاترو نمایش
  • جهان
صفحه اصلی اجتماعی

اعتراض ۸ درصد یارانه‌بگیران به تغییرات«دهک» خود/چگونگی درخواست بررسی مجدد اطلاعات مالی خانوارها

در حالی که طی چند روز گذشته سامانه حمایت با اختلال مواجه شده بود، رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان اعلام کرد این سامانه در دسترس قرار گرفته و سرپرستان خانوار می‌توانند با مراجعه به سایت حمایت به آدرس http://hemayat.mcls.gov.ir در صورت لزوم، اعتراض و درخواست بررسی مجدد اطلاعات‌شان را ثبت کنند.

مریم توسط مریم
اسفند ۵, ۱۴۰۲
در اجتماعی
مدت زمان مطالعه: 1 دقیقه
0
اعتراض ۸ درصد یارانه‌بگیران به تغییرات«دهک» خود/چگونگی درخواست بررسی مجدد اطلاعات مالی خانوارها
0
اشتراک گذاری ها
11
بازدیدها
اشتراک گذاری درواتس آپاشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

در حالی که طی چند روز گذشته سامانه حمایت با اختلال مواجه شده بود، رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان اعلام کرد این سامانه در دسترس قرار گرفته و سرپرستان خانوار می‌توانند با مراجعه به سایت حمایت به آدرس http://hemayat.mcls.gov.ir در صورت لزوم، اعتراض و درخواست بررسی مجدد اطلاعات‌شان را ثبت کنند.

  به گزارش صبح ملت نیوز به نقل از ایسنا،علیرضا محمدی  اظهار کرد: مطابق بند (د) تبصره (۱۷) قانون بودجه کل کشور سال ۱۴۰۲، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است نسبت به به‌روزرسانی داده‌های ثبتی، متقن و قابل اتکا دریافتی از دستگاه‌های مختلف مشمول ماده ۲۹ برنامه توسعه ۵ ساله ششم، برای دهک‌بندی و وسع‌سنجی خانوارها، ۲ بار در سال(هر ۶ ماه یکبار) اقدام کند.

وی ادامه داد: باتوجه به آخرین «دهک‌بندی»، خانوارها می‌توانند در صورت لزوم، اعتراض و درخواست بررسی مجدد اطلاعاتشان را ثبت کنند. البته سامانه حمایت طی چند روز گذشته با اختلال مواجه بود، اما هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته و سرپرستان خانوار می‌توانند با مراجعه به سایت حمایت به آدرس http://hemayat.mcls.gov.ir در صورت لزوم، اعتراض و درخواست بررسی مجدد اطلاعاتشان را ثبت کنند.

رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان در خصوص زمان اعلام نتایج اعتراض خانوارهایی که نسبت به دهک‌بندی خود معترض هستند، افزود: بررسی‌ها به مرور صورت می‌گیرد، زیرا باتوجه به اینکه داده‌ها ثبتی است و به‌روزرسانی‌ها هر ۶ ماه یکبار صورت می‌گیرد، تا زمان اعمال و به‌روز رسانی، تغییری در روند یارانه‌بگیری فرد ایجاد نمی‌شود.

محمدی تصریح کرد: البته در برخی مواقع ممکن است دستگاه‌های حمایتی برای اولویت قرار دادن افرادی با شرایط خاص با ما مکاتبه کنند و ما نیز براساس ویژه بودن شرایط، بررسی آنها را در اولویت قرار می‌دهیم.

رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان تصریح کرد: علاوه بر سامانه حمایت، افراد می‌توانند با شماره‌گیری ۰۲۱۶۳۶۹ با مرکز پاسخگویی وزارت رفاه که از ۷ صبح تا ۱۲ شب پاسخگوی مردم است، اعتراض خود را بیان و ثبت کنند.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد ۸ درصد از افرادی که تغییراتی در دهک‌بندی‌شان ایجاد شده بود، ثبت اعتراض کرده‌اند.

وی در پایان گفت: با توجه به اعلام طرح کالا برگ فجرانه، در مرکز پاسخ گویی در روزهای گذشته با ترافیک روبرو بودیم و سعی براین است که در روزهای آتی این سامانه تلفنی تقویت شود.

منبع: صبح ملت نیوز
برچسب ها: مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان، یارانه‌بگیران، دهک،اطلاعات مالی خانوارها
پست قبلی

رئیس‌جمهور برزیل: اسرائیل با قتل زنان و کودکان مرتکب نسل‌کشی می‌شود

پست‌ بعدی

صدور احکام فرهنگیان معترض به رتبه‌بندی دراسفندماه/فعال شدن سامانه برای بارگذاری مدارک نومعلمان

مریم

مریم

RelatedPosts

هیچ محتوایی موجود نیست
پست‌ بعدی
صدور احکام فرهنگیان معترض به رتبه‌بندی دراسفندماه/فعال شدن سامانه برای بارگذاری مدارک نومعلمان

صدور احکام فرهنگیان معترض به رتبه‌بندی دراسفندماه/فعال شدن سامانه برای بارگذاری مدارک نومعلمان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پایگاه خبری صبح ملت نیوز یک رسانه مردم محور است که با تلاش جمعی از نویسندگان مستقل با گرایش های مختلف سیاسی و اجتماعی، فرهنگی برای ایجاد پایگاه خردورزی تلاش می کند. 

افزودن لیست پخش جدید