• صفحه اصلی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • ورزشی
  • فیلم سینما
  • تئاترو نمایش
  • جهان
Menu
  • صفحه اصلی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • ورزشی
  • فیلم سینما
  • تئاترو نمایش
  • جهان
صفحه اصلی شیوه زندگی سلامتی

لبنیات کم چرب خطر ابتلا به پوکی استخوان را کاهش می دهد

لبنیات کم چرب خطر ابتلا به پوکی استخوان را کاهش می دهد

ندا سعادتی توسط ندا سعادتی
بهمن ۱۱, ۱۴۰۲
در سلامتی, شیوه زندگی, غذا
مدت زمان مطالعه: 1 دقیقه
0
0
اشتراک گذاری ها
23
بازدیدها
اشتراک گذاری درواتس آپاشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر
تبلیغات

لبنیات کم چرب خطر ابتلا به پوکی استخوان را کاهش می دهد

به حداکثر رساندن توده استخوانی نقش مهمی در کاهش خطر شکستگی در کودکان و همچنین افراد مسن دارد.افزایش توده استخوانی تا حد زیادی به عوامل محیطی مثل افزایش فعالیت بدنی و تغذیه مناسب مرتبط است. مصرف کافی کلسیم و پروتئین در رژیم غذایی برای دستیابی به حداکثر توده استخوانی در طول رشد اسکلتی و جلوگیری از تحلیل استخوان امری حیاتی است.

RelatedPosts

یادداشت مهدی آل کثیر”شوش در انتظار ثبت ملی آثار طبیعی؛ سرچشمه‌های شاوور نخستین گام”

شخصیت شما از کجا می‌آید؟ ژن‌ها، خانواده یا خودتان؟

انجیر؛ میوه‌ای شیرین با خواص شگفت‌انگیز برای گوارش و قلب

باید توجه داشت کلسیم، فسفات و ویتامین D برای ساختار و عملکرد طبیعی استخوان ضروری هستند.

پروتئین و سایر ریز مغذی ها نیز در تکامل و حفظ استخوان نقش دارند که لبنیات با دارا بودن تمامی این ترکیبات ماده غذایی بسیار مفید و ضروری برای پیشگیری از پوکی استخوان به شمار می رود.

گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول

برچسب ها: لبنیات،کم چرب،سلامتی،پوکی استخوان
تبلیغات
ندا سعادتی

ندا سعادتی

اخبار ویژهمطلب مهم

سال 2030؛ سالی با دو رمضان!

سال 2030؛ سالی با دو رمضان!

توسط P
اسفند ۱۳, ۱۴۰۳
0
189

به گزارش سرویس بین الملل صبح ملت در سال 2030، اتفاقی نادر رخ خواهد داد: مسلمانان دو بار در یک...

رازهای پنهان برج بابل بروگل: از افسانه‌ای کهن تا بازتابی از واقعیت رنسانس

رازهای پنهان برج بابل بروگل: از افسانه‌ای کهن تا بازتابی از واقعیت رنسانس

توسط P
آذر ۹, ۱۴۰۳
0
177

"برج بابل" اثر پیتر بروگل، نقاش مشهور فلاندری، نقاشی‌ای پر رمز و راز است که علاوه بر بازنمایی اسطوره‌ای مشهور...

کتاب «سفره ی سنتی خوزستان»  در حسرت حمایت دستگاه های فرهنگی استان خوزستان

کتاب «سفره ی سنتی خوزستان» در حسرت حمایت دستگاه های فرهنگی استان خوزستان

توسط سمیه مقدمی نیا
مهر ۴, ۱۴۰۴
0
142

کتاب «سفره ی سنتی خوزستان» در حسرت حمایت دستگاه های فرهنگی استان خوزستان ✍️نازنین کاظمی پنج سال پژوهش و زحمت...

⭕️برگزاری جشنواره برداشت گندم در شوش؛ پیوندی میان کشاورزی، فرهنگ و تاریخ

⭕️برگزاری جشنواره برداشت گندم در شوش؛ پیوندی میان کشاورزی، فرهنگ و تاریخ

توسط mahdi alkathier
اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۴
0
109

⭕️برگزاری جشنواره برداشت گندم در شوش؛ پیوندی میان کشاورزی، فرهنگ و تاریخ محمد جوروند، رئیس اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و...

موزه مردم شناسی کرناسیون دزفول

موزه مردم شناسی کرناسیون دزفول

توسط rashidpoor206
فروردین ۱, ۱۴۰۴
0
106

حمام کرناسیان مربوط به دوره قاجار است و در دزفول، حاشیه جنوب محله کرنا سیان واقع شده این اثر در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۳۸۲...

جراحی برای تغییر رنگ چشم؛ داشتن چشمان رنگی به چه قیمت؟

جراحی برای تغییر رنگ چشم؛ داشتن چشمان رنگی به چه قیمت؟

توسط P
مهر ۳, ۱۴۰۳
0
101

در دنیای امروز، دستیابی به ظاهری «ایده‌آل» به راحتی امکان‌پذیر است، حتی اگر این امر به قیمت گزافی تمام شود....

در واکنش به پذیرش اصول کلی ایران در ایجاد آتش‌بس پزشکیان: از امروز نیز همچنان کنار هم خواهیم ماند

روزنامه جمهوری اسلامی خطاب به منتقدان پزشکیان: انصاف داشته باشید

خرداد ۱۸, ۱۴۰۵
سردار ابن‌الرضا: تمامی ظرفیت‌های دفاعی و پشتیبانی در خدمت نیروهای مسلح قرار دارد

سردار ابن‌الرضا: تمامی ظرفیت‌های دفاعی و پشتیبانی در خدمت نیروهای مسلح قرار دارد

خرداد ۱۸, ۱۴۰۵
بقائی: سیاست اتحادیه اروپا آزار دادن مردم ایران است

بقایی: اتفاقات ۲۴ ساعت گذشته به وضعیت نابسامان دیپلماتیک دامن خواهد زد

خرداد ۱۸, ۱۴۰۵

پایگاه خبری صبح ملت نیوز یک رسانه مردم محور است که با تلاش جمعی از نویسندگان مستقل با گرایش های مختلف سیاسی و اجتماعی، فرهنگی برای ایجاد پایگاه خردورزی تلاش می کند. 

افزودن لیست پخش جدید